
Асистент департаменту зовнішніх зв’язків
ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ТА ФУНКЦІЇ
Асистування менеджеру департаменту зовнішніх зв’язків у реалізації ключових процесів: організації співпраці з міжнародними партнерами, бізнес-спільнотами, державними установами та інвесторами, а також координації участі компанії в галузевих заходах.
Адміністративна та комунікаційна підтримка міжнародної співпраці:
- Допомога у веденні ділового листування, підготовці офіційних звернень, запитів та комунікацій із міжнародними організаціями, асоціаціями, посольствами, торгово-промисловими палатами, фондами та державними установами.
- Підготовка інформаційних матеріалів, аналітики та довідок для переговорів із міжнародними фінансовими установами та інвесторами.
- Взаємодія з внутрішніми підрозділами компанії для забезпечення оперативного обміну інформацією щодо міжнародних контактів.
Підтримка організації участі компанії у бізнес-заходах:
- Моніторинг, планування та координація участі компанії у міжнародних та українських форумах, виставках, конференціях.
- Логістичний супровід делегацій компанії на закордонних бізнес-місіях, самітах, переговорах.
- Підготовка матеріалів, необхідних для участі у заходах: інформаційних буклетів, презентацій, звітів.
Асистування у проведенні зустрічей та переговорів:
- Організаційна підтримка зустрічей із представниками міжнародного бізнесу, урядових та неурядових організацій.
- Забезпечення комунікації з контрагентами, організація супроводу іноземних делегацій.
- Ведення протоколів зустрічей, контроль виконання домовленостей.
Координація роботи з підрядниками та зовнішніми консультантами:
- Допомога у підготовці технічних завдань для підрядників (креативні агенції, IT, SMM).
- Підготовка первинного аналізу потенційних партнерів для реалізації проєктів компанії.
Документообіг та звітність:
- Підготовка та редагування презентацій, звітів, оглядів, довідок щодо зовнішньоекономічної діяльності компанії.
- Контроль за своєчасною підготовкою презентацій, заявок, запитів та документів для міжнародної співпраці.
ВИМОГИ ДО КАНДИДАТА
- Вища освіта за спеціальністю “Міжнародні відносини”, “Лінгвістика”, “Філологія” (розглядаються студенти останніх курсів).
- Досвід роботи у сфері міжнародних комунікацій, дипломатичних контактів або організації бізнес-івентів від 1 року — буде перевагою.
- Вільне володіння українською мовою та англійською на рівні не нижче B2 (Upper-Intermediate).
- Досвід підготовки офіційної ділової кореспонденції та ведення комунікацій з міжнародними партнерами — буде перевагою.
- Готовність розвиватися у сфері міжнародних відносин, бізнес-комунікацій та організації заходів.
- Впевнений користувач MS Office (Excel, PowerPoint, Word), здатність працювати з великими обсягами інформації.
- Здатність швидко навчатися, адаптуватися до нових задач та працювати в динамічному середовищі.
- Ініціативність, відповідальність, уважність до деталей та високий рівень організованості.
- Креативний підхід до вирішення завдань та аналітичне мислення.
- Навички ефективної роботи в умовах багатозадачності та високого темпу.
МИ ПРОПОНУЄМО
- Офіційне працевлаштування з бронюванням (24 календарні дні відпустки, оплачувані лікарняні тощо). Випробувальний термін — 2 місяці.
- Конкурентну заробітну плату (визначається за підсумками співбесіди).
- Графік роботи: з понеділка по п’ятницю (09:00–18:00) в сучасному офісі (офлайн).
- Комфортний офіс у бізнес-центрі Карнегі Тауер з укриттям, безперебійним інтернетом, водопостачанням та електроживленням.
- Офіс за 5 хвилин від метро Кловська, в професійному колективі з відкритим керівництвом.
- Надаємо все необхідне для роботи — від кави до ноутбука.
- Можливості навчання та розвитку.
- Відсутність бюрократії: рішення приймаються швидко, будь-яка ідея буде почута та реалізована, якщо вона релевантна.
- Злагоджений колектив — ми прогресивні та дружні.
Шановний кандидат, пересилаючи нам своє резюме (персональні дані), Ви висловлюєте свою згоду на їх обробку, згідно чинного законодавства України про персональні дані. Резюме кандидатів розглядаються протягом 14 календарних днів, у випадку позитивної відповіді з Вами зв’яжуться працівники відділу персоналу. Якщо Ви не отримали відповіді впродовж цього часу, це означає, що наразі у нас не має відповідних пропозицій, але ми зберегли Ваше резюме у нашій базі.