
Фахівець з інституційних та галузевих зв’язків
ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ТА ФУНКЦІЇ
- Представляти компанію в профільних галузевих асоціаціях, робочих групах і експертних комітетах.
- Відстежувати політичні та регуляторні зміни у сфері енергетики на національному та міжнародному рівнях.
- Брати участь в онлайн- та офлайн-заходах для стейкхолдерів: вебінарах, консультаціях, круглих столах і надавати аналітичні звіти.
- Готувати інформаційні довідки, резюме та внутрішні рекомендації щодо галузевих і інституційних подій.
- Координувати міжвідомчу взаємодію щодо регуляторних питань та підготовки позиційних документів.
- Підтримувати команду GR та стратегічних партнерств дослідженнями й аналізом стейкхолдерів.
- Підтримувати регулярну комунікацію з галузевими організаціями, торгово-промисловими палатами та інституціями, де компанія є учасником.
ВИМОГИ ДО КАНДИДАТА
- Вища освіта за напрямом міжнародні відносини, правознавство або суміжними спеціальностями.
- Досвід роботи у сфері міжнародних комунікацій, взаємодії з дипломатичними або інституційними партнерами — не менше 2 років.
- Вільне володіння українською мовою та англійською не нижче рівня B2 (Upper-Intermediate); вміння якісно вести письмову та усну комунікацію.
- Відмінні навички ділового листування, ведення переговорів і взаємодії з представниками високого рівня з дипломатичністю та тактом.
- Розвинені організаційні здібності, вміння працювати в режимі багатозадачності та з короткими дедлайнами.
- Вміння ефективно розставляти пріоритети, працювати з великою кількістю запитів одночасно.
- Впевнене володіння Microsoft Excel, Word, Outlook, Teams та іншими офісними платформами.
МИ ПРОПОНУЄМО
- Офіційне працевлаштування з бронюванням (24 календарні дні відпустки, оплачувані лікарняні тощо). Випробувальний термін — 2 місяці.
- Конкурентну заробітну плату (визначається за підсумками співбесіди).
- Графік роботи: з понеділка по п’ятницю (09:00–18:00) в сучасному офісі (офлайн).
- Комфортний офіс у бізнес-центрі Карнегі Тауер з укриттям та наявністю безперебійного інтернету, водопостачання та електроживлення.
- Офіс за 5 хвилин від метро Кловська в крутому та професійному колективі з відкритим керівництвом.
- Надаємо все необхідне для роботи — від кави до ноутбука.
- Можливості навчання та розвитку.
- Відсутність бюрократії — рішення приймаються швидко. Право голосу є в усіх — будь-яка ідея буде почута і, якщо вона релевантна, ми її реалізуємо.
- Одна з наших сильних сторін — злагоджений колектив. Ми прогресивні та дружні.
Шановний кандидат, пересилаючи нам своє резюме (персональні дані), Ви висловлюєте свою згоду на їх обробку, згідно чинного законодавства України про персональні дані. Резюме кандидатів розглядаються протягом 14 календарних днів, у випадку позитивної відповіді з Вами зв’яжуться працівники відділу персоналу. Якщо Ви не отримали відповіді впродовж цього часу, це означає, що наразі у нас не має відповідних пропозицій, але ми зберегли Ваше резюме у нашій базі.