
Інженер-кошторисник
Основні завдання та функції
- Складання кошторисної документації для будівництва та реконструкції з нуля (повний цикл), включаючи проєкти різної складності в комерційному та державному секторах.
- Організація та контроль кошторисних робіт на етапі проєктування, будівництва та завершення проєкту.
- Оцінка та контроль витрат будівництва з метою дотримання бюджетів та економії ресурсів.
- Забезпечення відповідності кошторисів вимогам замовника та нормативних актів.
- Проведення аналізу вартості матеріалів, послуг і робіт, а також підготовка тендерної документації.
- Співпраця з проектними командами, підрядниками та субпідрядниками для узгодження кошторисних даних.
- Підготовка та проходження державної і комерційної експертизи кошторисної документації.
- Контроль за змінами в проєкті та оперативне коригування кошторисної документації відповідно до цих змін.
- Ведення звітності та повної документації по проекту для представлення замовнику та державним органам.
Вимоги до кандидата
- Вища освіта у сфері будівництва або інженерії.
- Досвід роботи на посаді інженера-кошторисника від 2 років.
- Обов’язковий досвід ведення проєктів будівництва з нуля або робота в генеральному підряднику будівельних компаній.
- Практичний досвід підготовки та проходження експертизи кошторисів (комерційної та державної).
- Впевнене володіння програмами кошторисного розрахунку.
- Знання нормативно-правової бази щодо кошторисної справи в будівництві, стандартів і норм.
- Уміння оцінювати вартості робіт і матеріалів, розрахунок бюджету проєктів.
- Висока відповідальність, увага до деталей та аналітичні навички.
- Вільне володіння програмами MS Office (Excel, Word).
Ми пропонуємо
- Офіційне працевлаштування з бронюванням, 24 календарні дні відпустки, оплачувані лікарняні, тощо. Випробувальний термін – 2 місяці.
- Конкурентну заробітну плату (визначається за підсумками співбесіди).
- Графік роботи: з понеділка по п’ятницю (09:00–18:00) в сучасному офісі (офлайн).
- Комфортний офіс в бізнес-центрі «Карнегі Тауер» з укриттям та наявністю безперебійного інтернету, водопостачання та електроживлення.
- Офіс в 5 хвилинах від метро «Кловська» у крутому та професійному колективі, з відкритим керівництвом.
- Надаємо все необхідне для роботи – від кави до ноутбука.
- Можливості навчання та розвитку.
- У нас відсутня бюрократія, рішення приймаються швидко. Право голосу є в усіх – будь-яка ідея буде почута, і якщо вона релевантна, ми її реалізуємо.
- Одна з наших сильних сторін – це злагоджений колектив: ми прогресивні та дружні.
Шановний кандидат, пересилаючи нам своє резюме (персональні дані), Ви висловлюєте свою згоду на їх обробку, згідно чинного законодавства України про персональні дані. Резюме кандидатів розглядаються протягом 14 календарних днів, у випадку позитивної відповіді з Вами зв’яжуться працівники відділу персоналу. Якщо Ви не отримали відповіді впродовж цього часу, це означає, що наразі у нас не має відповідних пропозицій, але ми зберегли Ваше резюме у нашій базі.